Monday, May 25, 2009

Kepulangan Dr Kamal & Family..

Photobucket
Event : 10 Mei 2009 Ahad; [Leeds Bradford Airport]

Salam to all readers... Entry kali nie lambat skit since mood to blog kena hold dek duk memikirkan kerja2 sekolah yg ada... Namun..tanggal 10 Mei masih segar dalam ingatan... Jam 4.15 pagi kami berkumpul di BD5 untuk menghantar Dr Kamal & family pulang ke tanahair..Dari pemerhatian.. boleh dkatakan hampir semua warga Rumpun Bradford telah bangun seawal pagi untuk menghantar Dr Kamal d airport.. Itulah indah dan harmoninya Rumpun Bradford ini.. dan inilah juga kerana bila diri dsenangi.. dan dsayangi.. Walaupun perkenalan sekejap cuma.. namun ikatan ukhuwwah yg terbina dharapkan berkekalan..

Alhamdulillah.. Dengan izinNya, Dr Kamal telah pulang dengan kejayaan yg besar untuk menabur bakti di bumi Malaysia.. Insyallah..Semoga kejayaan yg dimiliki oleh Dr Kamal akan menjadi semangat kepada kami untuk terus berjuang d sini..

Photobucket
bersama Dr Kamal..
Photobucket

Photobucket
bersama K Hajar
Photobucket

Photobucket
Lambaian Terakhir


Dari airport, warga Rumpun telah bersepakat menuju ke tempat utama iaitu carboot LBA.. dan setelah selesai memborong kami singgah d park untuk sarapan pagi.. Hmm.. macam2 ada.. roti canai pun ada..
Photobucket
cantik park kat sini..
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
posing ramai2 menjadi wajib dsetiap perjumpaan...

Ini pulak gambar anak2 yg sempat drakam.. memang comel sungguh...Hero2 mama masih dulik mimpi drumah.. tak ikut kerana memberi laluan kpd K Hajar & keluarga untuk menaiki van kami buat kali terakhir...
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Amir n Aliff..
Photobucket
anak2 dara Rumpun Bradford..
Photobucket
jump everybody!!
Photobucket
Amatul.. petah berbahasa Inggeris...n a brilliant girl too..
Photobucket
Hadhirah... anak dara K Linda... memang fotogenik...

2 komen ..:

Hajar said...

Salam nur...bergenang air mata lihat gambar ramai2 kat airport tu, t/kasih krn menghantar kami dan anak2 nur kena tinggal di umah...dan happy tgk gambar wajah2 comel dan suci tu, rindu kat sumer...insyaAllah pjg umur kita bersua lagi, salam buat warga rumpun...

Syarie said...

Salam K Hajar..

Alhamdulillah.. dah settle down di bumi tercinta.. Insyallah... bersua kiter d sana nanti :)